Palamuse
Esmaspäev
25.09
Teadlaste Öö festival O. Lutsu Palamuse gümnaasiumis
NB! Sündmused on mõeldud koolipereleRobotid meie ümber ja seesIga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintelle...
NB! Sündmused on mõeldud kooliperele
Robotid meie ümber ja sees
Iga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintellekt (robot) ning arutlema nii praktilistel kui ka eetilistel teemadel, milleks ja kus seda robotit kasutatakse, kas selle tootmine on piisavalt põhjendatud, mida see inimühiskonnas endaga kaasa toob või tuua võib. Ideest edasi peab valmima mudel. Järgmine samm on mudeli täiustamine. Iga klassi robot pannakse näitusele koos tutvustava materjaliga. Nädal lõpeb konverentsiga, kus iga klass tutvustab oma robotit, selgitab selletööülesannet ja vajalikkust. Lisaks kutsume konverentsile esinejaid, kes õpilastele põhjalikumalt räägivad tehisintellekti eetilistest piirangutest.
Loodusaineline teadusteater
8. klass teeb loovtööna loodusaineteemalise teadusteatri teistele oma kooli õpilastele.
Robotid meie ümber ja sees
Iga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintellekt (robot) ning arutlema nii praktilistel kui ka eetilistel teemadel, milleks ja kus seda robotit kasutatakse, kas selle tootmine on piisavalt põhjendatud, mida see inimühiskonnas endaga kaasa toob või tuua võib. Ideest edasi peab valmima mudel. Järgmine samm on mudeli täiustamine. Iga klassi robot pannakse näitusele koos tutvustava materjaliga. Nädal lõpeb konverentsiga, kus iga klass tutvustab oma robotit, selgitab selletööülesannet ja vajalikkust. Lisaks kutsume konverentsile esinejaid, kes õpilastele põhjalikumalt räägivad tehisintellekti eetilistest piirangutest.
Loodusaineline teadusteater
8. klass teeb loovtööna loodusaineteemalise teadusteatri teistele oma kooli õpilastele.
O. Lutsu nimeline Palamuse gümnaasium, Kooli 2
Teisipäev
26.09
Teadlaste Öö festival O. Lutsu Palamuse gümnaasiumis
NB! Sündmused on mõeldud koolipereleRobotid meie ümber ja seesIga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintel...
NB! Sündmused on mõeldud kooliperele
Robotid meie ümber ja sees
Iga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintellekt (robot) ning arutlema nii praktilistel kui ka eetilistel teemadel, milleks ja kus seda robotit kasutatakse, kas selle tootmine on piisavalt põhjendatud, mida see inimühiskonnas endaga kaasa toob või tuua võib. Ideest edasi peab valmima mudel. Järgmine samm on mudeli täiustamine. Iga klassi robot pannakse näitusele koos tutvustava materjaliga. Nädal lõpeb konverentsiga, kus iga klass tutvustab oma robotit, selgitab selletööülesannet ja vajalikkust. Lisaks kutsume konverentsile esinejaid, kes õpilastele põhjalikumalt räägivad tehisintellekti eetilistest piirangutest.
Loodusaineline teadusteater
8. klass teeb loovtööna loodusaineteemalise teadusteatri teistele oma kooli õpilastele.
Robotid meie ümber ja sees
Iga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintellekt (robot) ning arutlema nii praktilistel kui ka eetilistel teemadel, milleks ja kus seda robotit kasutatakse, kas selle tootmine on piisavalt põhjendatud, mida see inimühiskonnas endaga kaasa toob või tuua võib. Ideest edasi peab valmima mudel. Järgmine samm on mudeli täiustamine. Iga klassi robot pannakse näitusele koos tutvustava materjaliga. Nädal lõpeb konverentsiga, kus iga klass tutvustab oma robotit, selgitab selletööülesannet ja vajalikkust. Lisaks kutsume konverentsile esinejaid, kes õpilastele põhjalikumalt räägivad tehisintellekti eetilistest piirangutest.
Loodusaineline teadusteater
8. klass teeb loovtööna loodusaineteemalise teadusteatri teistele oma kooli õpilastele.
O. Lutsu nimeline Palamuse gümnaasium, Kooli 2
Kolmapäev
27.09
Teadlaste Öö festival O. Lutsu Palamuse gümnaasiumis
NB! Sündmused on mõeldud koolipereleRobotid meie ümber ja seesIga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintel...
NB! Sündmused on mõeldud kooliperele
Robotid meie ümber ja sees
Iga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintellekt (robot) ning arutlema nii praktilistel kui ka eetilistel teemadel, milleks ja kus seda robotit kasutatakse, kas selle tootmine on piisavalt põhjendatud, mida see inimühiskonnas endaga kaasa toob või tuua võib. Ideest edasi peab valmima mudel. Järgmine samm on mudeli täiustamine. Iga klassi robot pannakse näitusele koos tutvustava materjaliga. Nädal lõpeb konverentsiga, kus iga klass tutvustab oma robotit, selgitab selletööülesannet ja vajalikkust. Lisaks kutsume konverentsile esinejaid, kes õpilastele põhjalikumalt räägivad tehisintellekti eetilistest piirangutest.
Loodusaineline teadusteater
8. klass teeb loovtööna loodusaineteemalise teadusteatri teistele oma kooli õpilastele.
Robotid meie ümber ja sees
Iga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintellekt (robot) ning arutlema nii praktilistel kui ka eetilistel teemadel, milleks ja kus seda robotit kasutatakse, kas selle tootmine on piisavalt põhjendatud, mida see inimühiskonnas endaga kaasa toob või tuua võib. Ideest edasi peab valmima mudel. Järgmine samm on mudeli täiustamine. Iga klassi robot pannakse näitusele koos tutvustava materjaliga. Nädal lõpeb konverentsiga, kus iga klass tutvustab oma robotit, selgitab selletööülesannet ja vajalikkust. Lisaks kutsume konverentsile esinejaid, kes õpilastele põhjalikumalt räägivad tehisintellekti eetilistest piirangutest.
Loodusaineline teadusteater
8. klass teeb loovtööna loodusaineteemalise teadusteatri teistele oma kooli õpilastele.
O. Lutsu nimeline Palamuse gümnaasium, Kooli 2
Neljapäev
28.09
Teadlaste Öö festival O. Lutsu Palamuse gümnaasiumis
NB! Sündmused on mõeldud koolipereleRobotid meie ümber ja seesIga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintel...
NB! Sündmused on mõeldud kooliperele
Robotid meie ümber ja sees
Iga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintellekt (robot) ning arutlema nii praktilistel kui ka eetilistel teemadel, milleks ja kus seda robotit kasutatakse, kas selle tootmine on piisavalt põhjendatud, mida see inimühiskonnas endaga kaasa toob või tuua võib. Ideest edasi peab valmima mudel. Järgmine samm on mudeli täiustamine. Iga klassi robot pannakse näitusele koos tutvustava materjaliga. Nädal lõpeb konverentsiga, kus iga klass tutvustab oma robotit, selgitab selletööülesannet ja vajalikkust. Lisaks kutsume konverentsile esinejaid, kes õpilastele põhjalikumalt räägivad tehisintellekti eetilistest piirangutest.
Loodusaineline teadusteater
8. klass teeb loovtööna loodusaineteemalise teadusteatri teistele oma kooli õpilastele.
Robotid meie ümber ja sees
Iga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintellekt (robot) ning arutlema nii praktilistel kui ka eetilistel teemadel, milleks ja kus seda robotit kasutatakse, kas selle tootmine on piisavalt põhjendatud, mida see inimühiskonnas endaga kaasa toob või tuua võib. Ideest edasi peab valmima mudel. Järgmine samm on mudeli täiustamine. Iga klassi robot pannakse näitusele koos tutvustava materjaliga. Nädal lõpeb konverentsiga, kus iga klass tutvustab oma robotit, selgitab selletööülesannet ja vajalikkust. Lisaks kutsume konverentsile esinejaid, kes õpilastele põhjalikumalt räägivad tehisintellekti eetilistest piirangutest.
Loodusaineline teadusteater
8. klass teeb loovtööna loodusaineteemalise teadusteatri teistele oma kooli õpilastele.
O. Lutsu nimeline Palamuse gümnaasium, Kooli 2
Reede
29.09
Teadlaste Öö festival O. Lutsu Palamuse gümnaasiumis
NB! Sündmused on mõeldud koolipereleRobotid meie ümber ja seesIga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintel...
NB! Sündmused on mõeldud kooliperele
Robotid meie ümber ja sees
Iga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintellekt (robot) ning arutlema nii praktilistel kui ka eetilistel teemadel, milleks ja kus seda robotit kasutatakse, kas selle tootmine on piisavalt põhjendatud, mida see inimühiskonnas endaga kaasa toob või tuua võib. Ideest edasi peab valmima mudel. Järgmine samm on mudeli täiustamine. Iga klassi robot pannakse näitusele koos tutvustava materjaliga. Nädal lõpeb konverentsiga, kus iga klass tutvustab oma robotit, selgitab selletööülesannet ja vajalikkust. Lisaks kutsume konverentsile esinejaid, kes õpilastele põhjalikumalt räägivad tehisintellekti eetilistest piirangutest.
Loodusaineline teadusteater
8. klass teeb loovtööna loodusaineteemalise teadusteatri teistele oma kooli õpilastele.
Robotid meie ümber ja sees
Iga klass saab ülesande välja mõelda üks tehisintellekt (robot) ning arutlema nii praktilistel kui ka eetilistel teemadel, milleks ja kus seda robotit kasutatakse, kas selle tootmine on piisavalt põhjendatud, mida see inimühiskonnas endaga kaasa toob või tuua võib. Ideest edasi peab valmima mudel. Järgmine samm on mudeli täiustamine. Iga klassi robot pannakse näitusele koos tutvustava materjaliga. Nädal lõpeb konverentsiga, kus iga klass tutvustab oma robotit, selgitab selletööülesannet ja vajalikkust. Lisaks kutsume konverentsile esinejaid, kes õpilastele põhjalikumalt räägivad tehisintellekti eetilistest piirangutest.
Loodusaineline teadusteater
8. klass teeb loovtööna loodusaineteemalise teadusteatri teistele oma kooli õpilastele.
O. Lutsu nimeline Palamuse gümnaasium, Kooli 2